Contact boekenclub

Meer informatie? Neem contact op met boekenclub@brummensmannenkoor.nl

Verkoop

VERKOOP VAN BOEKEN en CD’S, DVD’S, LP’S

De boekenclub van het Brummens Mannenkoor ontvangt wekelijks veel gelezen boeken van een goede kwaliteit, van inwoners van de gemeente Brummen en omgeving. Daar zijn we heel dankbaar voor!

Boekenmarkt CampingsDe verkoop gaat doorgaans via speciale- of weekmarkten in Brummen. De opbrengst wordt binnen het koor besteed aan bijzondere activiteiten, zoals bijdragen in (jubileum-)concerten, koorkostuums, internationale koorreizen e.d.

INLEVEREN

Noodgedwongen verhuist de boekenschuur van het Brummens Mannenkoor. Was de opslag van de boeken tot nu toe mogelijk nabij het Marktplein, per 2 april a.s. brengt de boekenclub zijn boeken onder in de voormalige groentenwinkel van Bas Jansen aan de Gravenstraat 2 in Brummen.

De Boekenclub hoopt dat velen op de dinsdagen de route naar deze voor Brummenaren bekende locatie kunnen vinden  Op de dinsdagen 19 en 26 maart kan men echter van 10.00 uur tot 12.00 uur  met de boeken en cd's nog terecht in de schuur aan het Marktplein. Daarna dus in de Gravenstraat 2.

VERKOOP

Het is ook mogelijk om boeken e.d. ALS PAKKET van bijv. 10, 15 of 20 stuks te bestellen.  De prijs is 2 euro per stuk. Je koopt dan een pakket voor resp. 20, 30 of 40 euro. De minimale bestelling is 10 exemplaren.

Voor stripboeken betaal je 1,50 euro per stuk. Hierdoor kan de pakketprijs, zoals hierboven genoemd, afwijken.

BESTELLING

U bestelt door invulling van het bestelformulier, dat u op deze webpagina aantreft. 'Hierop geeft u zelf uw voorkeursrubrieken aan (zie hiervoor bestelformulier) en gewenste aantallen. De te betalen totaalprijs rekent u ook zelf uit. Ook is er ruimte om specifieke wensen op te geven, zoals welke boeken of schrijvers uw voorkeur hebben of welke u beslist niet wilt.

Onderaan het bestelformulier staat de betaalwijze en wordt het formulier automatisch per e-mail verzonden aan onze Boekenclub als u klikt op versturen.

Alle bestellingen, die op maandag binnen en betaald zijn, worden diezelfde week gratis op het bezorgadres bezorgd. Bij onduidelijkheden neemt u per mail contact met ons op of wij met u.

Voor alle duidelijkheid. De boeken etc. worden met veel zorg en zo veel als mogelijk rekening houdend met uw wensen, door de mannen van de boekenclub uitgezocht. U koopt het gehele pakket. Ruilen is niet mogelijk!

De boeken zijn laag geprijsd. Dat hebben we bewust gedaan. Al doen we nog zo ons best, u loopt het risico dat er iets bij zit dat u liever niet wilt. We gaan er dan vanuit dat de rest minimaal de waarde heeft die u er voor het pakket betaald heeft.