Contact

Wilt u meer weten of ons uitnodigen voor een concert? Neem dan contact op met ons secretariaat!

Sponsoren

Het Brummens Mannenkoor kan bijna niet bestaan zonder sponsoring en donaties. Natuurlijk houden wij zelf ook steeds acties om onze verenigingskas aan te vullen, maar dat blijkt vaak niet genoeg om al onze onkosten te bestrijden. Als ons koor u aanspreekt en u wilt ons financieel steunen, dan zijn wij daar erg blij mee.
Als sponsor en donateur ondersteunt u het in stand houden van het koor. Op onze beurt houden wij u op de hoogte van het laatste nieuws van het koor.
Als sponsor krijgt u op onze site een vermelding van het logo van uw bedrijf. Indien gewenst maken wij een link naar uw eigen website.
Heeft u belangstelling om ons op enige manier te ondersteunen, dan kunt u contact opnemen met de penningmeester.
Onderstaande sponsoren ondersteunen het Brummens Mannenkoor met een financiële bijdrage. Door te klikken op het logo wordt u doorgelinkt naar de site van de betreffende sponsor.